• guida

PYG hà urganizatu una cena per a Festa di a Nazione

Per celebrà a Festa Naziunale, per mustrà a cultura corporativa è u spiritu di sulidarità è di cuuperazione, PYG hà urganizatu una cena u 1u d'ottobre.

Questa attività hà ringraziatu soprattuttu l'impiegati per u so travagliu duru è hà migliuratu l'interazzione è a cumunicazione trà i dirigenti è l'impiegati; È per mezu di sta riunione, permette à l'impiegati di vede a forza gradualmente forte di a cumpagnia è di rinfurzà a so fiducia in u sviluppu di a cumpagnia in u futuru.

A cena hè durata 2 ore, tutti eranu assai cuntenti, a sala d'attività era piena di risate, a faccia di tutti era piena di un surrisu felice, cum'è una foto di una grande famiglia.

Durante a cena, u direttore generale hà fattu un brindisi è hà espressu a so speranza chì ogni impiegatu faria un sforzu cuncertatu per fà chì l'impresa si sviluppassi megliu.

Questa attività ùn hà micca solu rinfurzatu a cuesione di l'impresa, ma hà ancu prumuvutu l'entusiasmu è u morale di l'impiegati di l'impresa, è hà furnitu un forte sustegnu à u sviluppu è l'innuvazione di l'impresa.

Questa cena ùn solu face chì i novi impiegati capiscinu megliu a cultura di l'impresa, ma ancu migliora i sentimenti trà i novi è i vechji impiegati, è migliora a cuesione è a forza centripeta di a squadra.

Credemu chì in i ghjorni à vene, a cumpagnia è i nostripruduttu di muvimentu linearedimustrarà megliu a so forza è farà più cuntribuzioni à u nostru paese.

Sè i nostri prudutti vi interessanu, ùn esitate micca àcuntatta ci.

 


Data di publicazione: 09-ott-2023