Cum'è unu di i cumpunenti principali di l'equipaggiu, u cursore di rotaia lineare Hà a funzione di guidà è di sustene. Per assicurà chì a macchina abbia una alta precisione di machinazione, a rotaia di guida deve avè una alta precisione di guida è una bona stabilità di muvimentu. Durante u funziunamentu di l'attrezzatura, per via di a grande quantità di polvere è fumu currusivu pruduttu da u pezzu durante a trasfurmazione, sti fumi è polveri sò depositati nantu à a superficia di a rotaia di guida per un bellu pezzu, ciò chì hà un grande impattu nantu à a precisione di trasfurmazione di l'attrezzatura, è formeranu punti di currusione nantu à a superficia di a rotaia di guida, accurtendu a vita di serviziu di l'attrezzatura. Per fà chì a macchina funziona nurmalmente è stabilmente è assicurà a qualità di trasfurmazione di u pruduttu, a manutenzione quotidiana di a rotaia di guida deve esse fatta cù cura.
- 1. Pulizia: Pulite urotaia di guidaregularmente per rimuovere a polvera è a sporcizia da a superficia per assicurà a levigatezza è a finitura di a superficia di a rotaia di guida.
- 2. Lubrificazione è prutezzione: Uferrovia lineare hè lubrificatu è prutettu regularmente per riduce l'attritu è l'usura. In a lubrificazione si deve fà attenzione à a selezzione di l'oliu lubrificante adattatu, è ùn pò esse applicatu troppu.
3.Verificate è aghjustate: Verificate regularmente se i bulloni di fissaggio di a rotaia di guida sò allentati, se u bloccu di guida hè usuratu, è aghjustateli è rimpiazzateli in tempu.
4.PPrutezzione: mantene l'ambiente intornu à a guida lineare pulitu è asciuttu, pudete installà una copertura protettiva nantu à l'esternu di a rotaia di guida per impedisce à l'acqua, l'oliu è altre sustanze di entre in a rotaia di guida, affettendu u funziunamentu nurmale.
5.AFunzionamentu di sovraccaricu nuddu: in l'usu di a guida lineare, per evità u sovraccaricu o l'operazione di sovraccaricu, in modu da ùn causà deformazione o danni à a guida.
Sè vo vulete sapè di più nantu à a cunniscenza di e guide ferroviarie, bastacuntatta ci,vi risponderemu prestu.
Data di publicazione: 05 dicembre 2023





