E guide lineari PYG cumincianu cù una selezzione meticulosa di materie prime, scegliendu in particulare materiali di alta qualità.S55CAcciaiu à mediu carbone. Rinomatu per e so eccellenti proprietà meccaniche cumplete è a so machinabilità, questu acciaio pone una basa solida per alta qualitàguideL'operai ispezionanu attentamente e superfici di e guide è di i cursori, assicurendusi chì ùn ci sia micca ruggine, deformazione o buche. A linearità di e guide hè misurata cù un calibru di spessore, mantenendu a torsione in ≤0,15 mm. Un tester di durezza hè adupratu per ottene precisamente una durezza di HRC60 ± 2. Micrometri è calibri sò impiegati per cuntrullà l'errori dimensionali di e sezioni trasversali di e guide è di i cursori in ± 0,05 mm. Queste procedure sfruttanu pienamente e caratteristiche superiori diS55Cacciaiu, rinfurzendu a basa per guide di prima qualità.
Una volta chì umaterie primeDopu avè passatu l'ispezione, u veru "viaghju di rinvenimentu" principia. In u prucessu di rettifica superficiale, e guide lineari sò piazzate nantu à un bancu di travagliu, fissate da un mandrinu magneticu, è livellate prima di rettificare a superficia inferiore. A rugosità superficiale hè ridutta à ≤0,005 mm, ottenendu una precisione speculare. Intantu, i cursori sò sottumessi à una fresatura di precisione di e so sezioni trasversali nantu à una fresatrice, cù tolleranze angulari strettamente cuntrullate in ±0,03 mm, assicurendu una cumpatibilità precisa cù e guide.
Durante a fase critica di a fresatura di guide è cursori,PYGusa macchine di rettifica specializate per rettificare e piste à trè lati di e guide. A tolleranza di larghezza di e piste hè cuntrullata in ± 0,002 mm, a tolleranza di l'altezza centrale hè + 0,02 mm, a differenza di altezza uguale hè ≤ 0,006 mm, a linearità hè < 0,02 mm, u precaricu hè mantinutu stabilmente à 0,8 N, è a rugosità superficiale ferma à ≤ 0,005 mm. Questi standard rigorosi, cumminati cù l'eccellenti proprietà di trattamentu termicu di l'acciaiu S55C, cunferiscenu à e guide alta precisione è stabilità dopu innumerevoli prucessi di lucidatura, assicurendu un funziunamentu di l'attrezzatura più fluidu è affidabile.
Grazie à sta ricerca incessante di l'artigianatu, e guide lineari PYG sò largamente applicate in l'industria di alta gamma.campicum'è e macchine utensili CNC, a fabricazione di semiconduttori è l'apparecchiature mediche, diventendu una forza cruciale per prumove l'automatizazione industriale.
Data di publicazione: 27 di maghju di u 2025





