• guida

Sapete perchè i binari sò cromati?

Vi site mai dumandatu perchè i binari di u trenu è di a metropolitana sò cromati ? Questu pò sembrà solu una scelta di cuncepimentu, ma in realtà ci hè una ragione pratica daretu à questu. Oghje PYG esplorerà l'usi di u cromatu.Guide lineariè i vantaghji di a cromatura

 

A cromatura hè un prucessu induve una strata fina di cromu hè elettroplaccata nantu à una superficia metallica. Questu crea una finitura brillante è durevule chì hè resistente à a corrosione è à l'usura. In u casu di e rotaie, a cromatura serve parechji scopi impurtanti.

Produttori di guide a rulli

Prima, i binari cromati sò più resistenti à a ruggine è à a currusione chè i binari d'acciaiu ordinari. Questu hè essenziale per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di i sistemi ferroviari è di metropolitana. Senza una prutezzione adatta, i binari ponu deteriorassi cù u tempu, ciò chì porta à un aumentu di i costi di manutenzione è di riparazione. Cù a cromatura, e cumpagnie di trasportu ponu allargà a vita di serviziu di a via è riduce a necessità di rimpiazzamenti frequenti.

 

Inoltre, a superficia liscia è dura di i binari cromati riduce l'attritu è ​​l'usura, risultendu in viaghji più fluidi è silenziosi per i passageri. Questu hè particularmente impurtante per i treni à alta velocità, induve ancu piccule quantità di attritu ponu purtà à un aumentu di u cunsumu energeticu è à una riduzione di l'efficienza.

 

Inoltre, e proprietà riflettenti di a cromatura ponu migliurà a visibilità è a sicurezza per l'operatori di treni è e squadre di manutenzione. In cundizioni di poca luce, a superficia lucida di a cromaturaGuide ferroviariepò aiutà à migliurà a visibilità è à fà più faciule a rilevazione di qualsiasi anomalie o difetti.

 

A guida cromata hè più dura di quella generaleGuida di Modulu Lineare, basta à svegliarsi megliu, più resistenza à a corrosione, adattatu per ambienti di travagliu difficili, se avete bisognu, per piacècuntatta ci, vi daremu una introduzione più dettagliata


Data di publicazione: 18 di ghjennaghju di u 2024