• guida

3 tipi di slider PYG antipolvere

Ci sò trè tippi di prevenzione di a polvera perCursori PYG, vale à dì u tipu standard, u tipu ZZ, è u tipu ZS. Introducimu e so differenze quì sottu

nutizie1

In generale, u tipu standard hè adupratu inun ambiente di travagliusenza esigenze particulari, s'ellu ci hè una esigenza particulare di resistenza à a polvere, aghjunghje u codice (ZZ o ZS) dopu à u mudellu di u pruduttu.

nutizie2

U "ZZ è ZS" hè più adattatu per ambienti cù grossi contaminanti o trucioli di metallu, cum'è fresatrici, macchine per a lavorazione di u legnu... ecc.

ambiente

Per esempiu, in ambienti cù assai polvere cum'è a trasfurmazione di u cimentu, hè necessariu aduprà a modalità ZZ o ZS perchè a macchina deve esse aduprata in ambienti cù assai polvere. A causa di l'usu di tappi terminali sigillati multistratu è di film sigillante in u slider cù assai polvere di PYG per impedisce à a polvere è à i detriti di entre in a cavità di u slider, pò ancu impedisce e perdite di lubrificante è allargà assai a durata. a vita di serviziu di e guide lineari in ambienti difficili.

ambiente2

E particelle di polvere sò estremamente chjuche è si pò dì chì sò omnipresenti. Aghjunghjendu parechji strati di raschietti antipolvere cù blocchi scorrevoli, ste particelle di polvere ùn entreranu micca.palla interna èmuvimentu di rullisistema. Stu tipu di raschiatore pò ancu raschjà l'accumulazione di polvere nantu à a rotaia di guida, riducendu assai l'usura di a superficia di cuntattu. Pò ancu assicurà u funziunamentu stabile di u sistema in cundizioni di travagliu estreme.


Data di publicazione: 28 di nuvembre di u 2024